فن وثقافة

عفاف مصطفى تكشف عن هدية ابنتها لها بمناسبة عيد ميلادها

عفاف مصطفى.. كشفت الفنانة عفاف مصطفى عن الهدية التي قدمتها لها ابنتها الفنانة ياسمين رحمي لها بمناسبة عيد ميلادها، وذلك من خلال حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.

عفاف مصطفى

كتبت عفاف مصطفى منشورًا قالت فيه :”أحلي عيد ميلاد عملته ليا ياسمين بنتي إمبارح، أولاً عزمتني علي خروجه حلوة بزيادة، قدمتلي هدية حلوة جداً وغاليه من وجهة نظري فستان سواريه وقالتلي ينفعك في المهرجانات أو تلبسيه لو اتخطبتي يا ماما، أو لو اتعزمتي علي سهرة أو لو جالك شغل فيه مشاهد فستان سواريه “.

وتابعت قائلة:” وبعد كده عزمتي على أقوى أكلة بحرية كاملة، وبعد كده سهرتني في نايت كلوب جامد مافكرش اعدي من قدامه، كلفت نفسها، والآخر واحنا مروحين كرمشت مبلغ كبير ماخدتهوش مهر في حياتي من جوازاتي السابقة، وقالتلي بنزين العربية انتي يا ماما ماشتغلتيش من مدة وبتكحي تراب، طبعاً رفضت عرض الفلوس وقبلت بقية الهدايا؛ لإن ماينفعش اخد من شقاها ولا مليم أحمر ولا عمري عملتها حتى وهي طفله بتمثل وكنت بحوشهم لها في دفتر توفير وربي شاهد”.

وأضافت عفاف مصطفى :” المهم بصراحة تكلفه بتكلفه كانت عزمتني علي رحله دولية لبلد أجنبى نفسي فيها وهي عارفاها حتي ولو 5 أيام”.

واختتمت كلامها قائلة :” طبعاً بشكرها وبدعي لها، وده كتير بالنسبة لي، أنا ابسط من البساطة والكل يعرف ده، وكان يكفيني قبلة منها على خدي، علي فكره هي مغرقاني بوس طول النهار قسماً بالله، ربنا يعطيكي الخير حبيبتي وشمس حياتي”.

للإطلاع على المزيد من الأخبار:

عاجل.. الموت يُفجع الفنانة يسرا اللوزي

“لسه مطلعتش من الجاهلية” سمية الخشاب ترد على أحد متابعيها بإسلوب حاد والسبب “وأد البنات”

إزاي مراتي عادل إمام يحضنها.. لبلبة تكشف عن سبب عدم زواجها مرة آخرى في عيد ميلادها الـ 76

زر الذهاب إلى الأعلى