طليقة حسن شاكوش عن أزمته مع زوجته: “إزاي الكلام في الأعراض مباح كده”

علقت الراقصة سلمى مجدي، طليقة مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش، عن استيائها  بعد ذكر اسمها  في أزمة حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، مشيرة إلى أن لا يجب الحديث عن الأعراض.


وكتبت سلمى مجدي عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “ايه كمية القرف الي انا شوفتها دي لو سمحتو محدش يحط اسمي ف الترند  دا تاني انا هزرت شويه وبس معرفش ازاي الكلام بقا ف الأعراض مباح كده انا ست ف الاول وف الاخر  وميرضينيش ابدا ولا يرضي ربنا الكلام ف سيرة واحده بالطريقه دي سواء اعرفها أو معرفهاش دا  شيء مؤذي جدا”.

أثارت أزمة حسن شاكوش جدلًا على مواقع التواصل الإجتماعي جميعها، وسببت تلك الأزمة حيرة بين الجمهور منهم من يتضامن مع ريم ومنهم في صف “شاكوش” ويتظر البعض ظهور الحقيقة.

وظهر طرف جديد بالأزمة ليروي خلافات ريم مع طليقها، وكشفت ما يدور بين شاكوش وزوجته ريم حاليًا وهو تسجيل صوتي قامت ريم بإرساله لها باعتبارها صديقتها على حد قولها .

وظهرت صديقة ريم عبر تطبيق “التيك توك” تتحدث عن أزمتهما ونشرت مقطع صوتي له كان قد أرسله لريم صديقتها وهي من قامت بإرساله لها لتفضح أمره قائًلا به:”أنتي مخسرتيش حاجة أنا مدمرتش حياتك زي مابتقولي..أنا واخدك مدام يعني مش أنسة وأنا هدمرلك حياتك.. لأ أنا واخدك مدام وحياتك خربانة كدا كدا”.

Exit mobile version